Termíny maturitních zkoušek – jaro 2020

Praktická maturitní zkouška        

Písemná část – 27. 5. 2020
Sebeobrana (pouze denní studium) – 28. 5. 2020

 

Didaktické testy – státní část       

1. 6. 2020 (AJ, MAT)
2. 6. 2020 (CJL, NEJ)

 

Ústní část maturitní zkoušky         

4. A   –   15. 6. – 19. 6. 2020
4. B   –   22. 6. – 25. 6. 2020
3. AD –  26. 6. 2020

Prezenční konzultace

Vážení žáci,

v souladu s rozhodnutím Vlády ČR a MŠMT připravila škola k úspěšnému zvládnutí maturitních zkoušek prezenční konzultace dle již dříve zveřejněného rozvrhu, které budou zahájeny 11. 5. 2020 za podmínek nařízení a opatření Vlády ČR k ochraně zdraví a pohybu občanů na veřejnosti a MŠMT „Ochrana zdraví a provoz středních škol a konzervatoří pro období přípravy na maturitní a závěrečnou zkoušku a absolutorium v konzervatoři v období do konce školního roku 2019/2020“ a „Ochrana zdraví a provoz domovů mládeže a internátů v období do konce školního roku 2019/2020“.

Podmínkou k účasti na přípravných konzultacích je:
– minimálně dvě roušky na den a sáček pro uložení roušky,
– podepsané čestné prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění (obdržíte při vstupu do školy),
-dodržování pokynů a nařízení MZ, MŠMT a pedagogických pracovníků.

Hodnocení žáků ve 2. pololetí

Nařízení ředitelky školy k hodnocení výsledků vzdělávání žáků ve druhém pololetí školního roku 2019/2020

Informace k vyklizení DM

Domov mládeže bude zpřístupněn od 11. května 2020 pouze pro žáky posledního ročníku, kteří se budou připravovat na maturitní zkoušky. Z těchto důvodů jsme nuceni vyklidit domov mládeže a připravit ubytování za zvláštních podmínek.

Od pondělí 4. 5. do čtvrtka 7. 5. 2020 bude pro žáky TRIVIS zpřístupněn domov mládeže (vždy od 9:00 – 16:00 hodin), aby si odstěhovali osobní věci a předali pokoj. Zároveň si v případě zájmu vyplní u vedoucí domova mládeže K. Louženské přihlášku na příští školní rok.

ROZVRH KONZULTACÍ MATURANTŮ

ROZVRH KONZULTACÍ MATURANTŮ 2020

Harmonogram vyučování – konzultační hodiny

HARMONOGRAM VYUČOVÁNÍ – KONZULTAČNÍ HODINY pro žáky 4. ročníků a dálkové studium

Důležitá informace pro studenty 4. ročníků !!!

Na základě rozhodnutí vlády ze dne 14. 4. 2020 předběžně počítejte s tím, že 11. 5. 2020 nastoupíte všichni do školy. Zde budete za přísných hygienických podmínek rozděleni do tříd na skupiny po deseti a budou se minimálně 3 týdny prezenčně  intenzivně vyučovat pouze maturitní předměty. Mezitím proběhne písemná praktická maturitní zkouška a následně didaktické testy a ústní maturitní zkouška. Stejná pravidla platí i pro dálkové studentky, které se budou takto vyučovat klasicky každé pondělí od 14.00 hodin.

Důležité upozornění pro uchazeče o studium!!!

Jednotné přijímací zkoušky se budou konat, a to nejdříve 14 dnů po znovuotevření škol. Pokud někomu přicházejí ze středních škol s touto povinností rozhodnutí o přijetí ke studiu bez přijímacích zkoušek, je toto proti platné legislativě.

V oborech vzdělání, ve kterých se nekoná jednotná přijímací zkouška, a střední škola nekoná ani školní přijímací zkoušku, se přijímací řízení uskuteční ve stávajícím režimu, tedy že ředitel školy zveřejní seznam přijatých uchazečů a ostatním pošle rozhodnutí o nepřijetí. Žák bude typicky odevzdávat zápisový lístek až v době, kdy bude znát výsledek z obou škol (oborů), na které se hlásí, jelikož zápisový lístek může uplatnit pouze jednou (nejedná-li se o výjimku předpokládanou zákonem při vydání nového rozhodnutí nebo při předávání lístku z oborů s talentovou zkoušku na obory jiné.). Zákon č. 135/2020 Sb. stanoví jednotný termín, dokdy nejpozději musí žáci přihlášení na jakoukoliv střední školu odevzdat zápisový lístek. Tento termín se odvíjí od termínu pro konání jednotné přijímací zkoušky, a to i pro školy, které jednotnou přijímací zkoušku nekonají. K termínu pro konání jednotné přijímací zkoušky (který bude teprve ministerstvem vyhlášen) se nejdříve přičte 8 kalendářních dnů (pro zveřejnění výsledků školou) a potom 5 pracovních dnů pro odevzdání zápisového lístku. Do této doby mohou všichni žáci uplatnit zápisový lístek a tento termín platí i pro školy, které zveřejní výsledky dříve. Střední škola tedy nemůže nutit žáky odevzdávat zápisový lístek dříve, žáci mají právo využít celou lhůtu danou zákonem pro rozhodnutí, na kterou školu zápisový lístek odevzdají.

Úřední hodiny

Sekretariát školy bude v době vyhlášeného nouzového stavu v ČR otevřen pouze po předešlé telefonické dohodě v pondělí, středu a pátek od 8:00 – 12:00 hod.

Kontakt: 724 829 187

Upozornění pro žáky ubytované na internátu!

Osobní věci ponechané na internátu si budete moci vyzvednout v pondělí 30. 3. 2020 od 8.00 hodin do 12.00 hodin.